Friday, May 25, 2012

this is not me

ya Allah , non stop i was talking with my love one ALLAH . aku malu nak cerita benda ni kat orang .. aku tau kalau aku cerita orang akan kata "apa bodoh sangat kau ni " .. lama lama macam parah hidup tau...aku tau blog ni ramai yang baca majoriti memang aku kenal..baca lah tak kesah pun sebab aku tak akan tulis apa yang melibatkan privasi aku ahaaaaa gila hape nak cerita

macam macam aku tweet , tu lah cara aku boleh push campak jee apa yang aku rasa..kau nak terasa ?? mintak ampun mintak maaf nasib lah ... aku dah penat nak jaga hati semua orang , nak ikut cakap semua orang.. aku tak pernah mintk orang tolong aku ke pape .. satu je aku mintak , tolong faham dan tolong hormat keputusan aku .. this is my life , ikut suka aku lah nak buat apa ..

maaf lah ye , 

ni luahan perasaan 

i just need a normal life like everyone :))

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!