Tuesday, May 29, 2012

luahan perasaan

ok hai selamat tengah hari cikgu haha eyh rindu sekolah pulak . ohh what a day , bosan . ye itu ayat yg sesuai bosan . aku cuma nak jumpa kawan and borak borak dan terus borak . duduk diam dalam bilik baca novel boleh buat aku separuh kegilaan yaaawww..

dekat twitter kahkah kadang kadang aku geram ada tweet someone yg buat aku tak puas hati . rasa nak bantah . yee saya nak bantah tweet awak .. itu tidak benar yaaa ...

dah tu fb pulak , sepasang kekasih baru yg suka menyakitkan hati aku .. dah habis dua dua aku unfriend aman hidup acik hokay ...

malam ni aku ada tusyen ganti , tu pun tak tau pegi ke tak . sebab belum confirm ayah balik ke tak .. harap harap ayah balik sebab rindu nak tusyen kihkih .  seriously cikgu baru ni membosankan , rindu ckg lama . bila dia nak habis pantang ni , nak tengok baby dia mesti omeyy mcm mak anak murid dia  

sah memang sah aku dah gemuk , seluar kebanyakan dah tak muat . kahkah ok tu tak kelakar .. kadang tu pinjam seluar paan sebab seluar aku mcm dah ketat sangat .. bukan malas nak jogging tapi alahh memang malas pun .. mama balik mesti paksa mama bawak aku beli seluar baru , everything new . sebab kita kan nak mula kan hidup baru krogh krogh yg tu aku sorang je faham

ada sorang kwn aku , dia sibuk tweet kata parents dia control dia .. yes sebagai yg lebih tua aku kalau boleh nak nasihat sikit .. tapi nanti dia kata aku ni sibuk jaga depan kain dia kahkah ... bagi aku tak ada istilah konkong anak .. semua tu lebih kepada mendidik . hokay mungkin cara parents dia salah , itu tak boleh ini tak boleh . dan bagi aku tak salah kalau anak tu nak hangout dengan kwn2 dia , yg penting parents kenal dan tau dengan siapa dia keluar .

macam aku lah , aku much prefer kalau aku keluar dengan kwn mama atau along ke ayah ke yg hantar .. to me , aku rasa aku jujur dengan diorang . sebab aku bagitau aku keluar dengan si polan blabla ..

and lets talk about social network and handphone .. seriously mama ayah memang bukan jenis nak "meyh phone mama nak check "  itu yg buat aku rasa tidak terkonkong . macam fb ke , mama tak ada "meyh mama nak tengok fb alang " no no never . sebab aku tau mama ayah percaya kan aku .. so aku pun tak akan sia siakan kepercayaan diorang tu .. i love them , aku tau diorang hanya nak kan yg terbaik . dan aku pun hanya akan berikan yg terbaik untuk mama ayah ...

so kids , eyh aku kids ke ?? ok tukar so teenagers parents always come first . berfikir sebelum bertindak . cuba fikir kenapa diorang tak kasi kau buat sesuatu , semua mesti ada sebab .

aku tak cakap yg aku baik , aku mcm remaja biasa . ye aku pernah buat salah , ye aku pernah tipu mama ayah . aku pun dah belajar dari kesilapan :))


ohh myy teruk betul , ni kalau mama tengok . "sian anak aku , bosan sangat ni kahkah " .. eyh tak ada hal , hampir 4 tahun tiap kali cuti semester aku akan hanya bertapa di rumah . waa dah biasa dengan semua ini loh

tapi ngakk papey sebab next two weeks , aku akan ke kedah dan penang... weeee totally excited because we will go to penang .. mungkin org kata aku kuno , tapi ni realiti aku tak pernah pegi penang . pernah mungkin tapi mama kata masa aku baby ... kut aku genius mcm adi putra boleh lah aku ingat kan .

k dah sekian time acih

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!