Saturday, September 3, 2011

open house versi 1

assalamualaikum :DD jeaayhhh still dalam mood raya lagi hehe . tajuk bajet macam banyak versi jee kan open house rumah aku . tak lah banyak pun 2 versi jee . bende ni dah jadi macam kewajipan tau . tiap tahun mesti buat 2 kali open house . versi 1 untuk family versi dua untuk kawan ayah mama jiran dan tak lupa kawan aku hehe .

to all my friends ! cooopppp jangan main ambush jee rumah aku ok nanti aku hidang air oren jee . better datang time open house rumah aku tau tau confirm kenyang habis korang nanti

yaaa sekarang dah pukul 11.45 semua dah tido aku sorang jee lagi tak tido . semua dalam kepenatan haha . tadi ada open house for family . tengah hari untuk family mama petang untuk family ayah . disebabkan sedara mara mak sedara segala keturunan aku lahh memang ramai penuh lah jugak rumah aku . btw event macam ni memang sangat fun , lagi lagi rumah aku memang famous jadi port makan makan ni hoho mama masak sangat mantop !

lol aku tak usik buku langsung hari nii , open house punye pasal kan . exam lagi sebulan poitttt kene study smart huh -.- cepat lah exam haaaa . pagi tadi  tolong mama prepare untuk open house . belum pape lagi aku dah kene siang togeyy , huh paling lah aku bosan buat tuu . aku lagi sanggup kemas rumah daripada kene siang togey .

menu open house kali ni lain sikit sebab selalu mama buat nasi minyak jee kan so kali ni tukar . mama masak nasi ayam , mee kari and yong tau fu . finally semua habis tak de yang membazir . kesian gile tengok kucing aku yang 20 ekor tuu kene kurung for the whole day . kesian my kiki and demok dia tido jee .


semalam bersamaan 2 september birthday kak dila so nak celebrate sekali lahh . grrrrr good good memang aku dah mengidam nak melantak kek . weeee bestnyeeee aku tak penah celebrate birthday dengan cousin tersayang . ok azam tahun 2012 nak celebrate birhday besar besaran nak kek tinggi tinggi haha

tiuupppppppp !
jyeaahh time ni memang kelakar , bila semua dah ready dah nyanyi semua time nak tiup tuu paan suka hatii je tiupp . then second time pulak najwa tiuppp . haiiyyyooooo amacii sian birthday girl


cicit vs cucu 
haha memang paling favourite aku ! pearl pearl cepat cepat kau kene tengok gambar niiiiiiiiiiiiiiiiiii



grrrr dah pukul 1 ok stoppp ! tido tido esok bangun pagi pagi buat homework gosok baju . aaaaaaaaaaa tidak isnin dah masuk sekolah . byeee :DD

1 comment:

i love you all !!!!