Wednesday, September 14, 2011

Dont be the best , be the very best

Yaaaaah hye hye ok still dalam mood raya . Weeee semalam budak upsr dah start exam kan . Adik adik ku sekalian good luck ok

Kepada cousin aku danial dan aiman good luck . Akak yakin lah korang mesti dapat straight A punye . Trial korang pun not bad kan .

Teringat pulak time aku upsr dulu . Seriously tak de feel langsung nak exam . Aku just rajin buat homework tapi tak study . Macam mana nak dapat straight A kalau tak study ?

Lagi seminggu nak upsr baru aku bukak buku , time tuu lah baru nak mintak mama ajar buat karangan haha sangat merugikan . Bila fikir balik menyesal pulak . Belum telambat lagi pmr ada spm pun ada .

Lagi dua minggu weyy aduh . Sekarang ni no more gossip , borak kosong , jalan jalan tengok wayang ke apa duduk rumah study ! Actually ayah tak kasi tengok wayang , dia kata lepas pmr baru boleh jalan jalan . Last movie yang aku tengok transformers 3 . Ikotkan hati nak tengok spykids haiyoo 4D kot teringin gile nak tengok . Tak pe lah nanti beli cd tengok lah sampai muak .

Nanti aku update pasal open house dan my journey away to perlis ~

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!