Saturday, February 12, 2011

si gedik gedikk bff aku !

Assalamualaikum :)

yeeeeaaa come come
aku nak kenalkan korang dengan si gedikk ~
HAHA lohh si gedikk ade fixie woooo :DD 
okk nama ? izzat danial ~ 
bin apee ? huh -.- lupe nakk soal sisat budakk nii 
physical looking ? yeahhh kita sama dude tembam tembam sdn bhd ~
charming ? huh -.- bandingkan kau dengan aku forsure lah kau lagi charming kan
budakk ni suprbb oh in sports ~
badminton champion *yekeww gimik jee nieh 
swim err kau kata kau hebat kann boleh jadi wonderpet kononnyee lah kan kan 
takraw i dont think so kau boleh lipat lipat and so on but kau kata kau hebat okk lahh kau hebat 
nickname kau derrr mok mokk HAHA mok mokkk sengut betul 

okkk nikon PINJAM ! 
haha minat kita sama kann bro
photography :DD
nikon forever and ever lahh

actually aku pon tak kenal budak betuahh niii
eyhh bukan tak kenal , kenal but tak penah tegur
sama sch time aku standard 6 dulu kat sk seremban jaya
sejak kewujudan facebook lahh baru friend dengan diee
credit to fb *yeeaaa clapclap sengihsengih
lamalama dahh rapat ~
selalu main kutuk kutuk
ejek sana ejek sini
ape lagii ntah aku lupee
ade lah sekali terserempak dengan budakk betuah niii
dah besar rupenyee die
dulu kecikk jeee now dahh besar effect makan mee mak kau masak tiap malam HAHA kan kan
seriouslyy fun kawan dengan kau
perangai kau pluss perangai tak cukup matang akuu memang superb lahh kan

okk 11:52 pm offically kita bff HAHA *gedikk aku tiru statement kau niehh
kau pon dah banyak dengar problem aku kann
thank you lahh budakk keep it secret ogehh
rahsia kauu ? waaaa belambak dalam poket aku niehhh

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!